R. I. P.

2009.09.12. 15:16

Meghalt Tigris macsek. 8 évet élt, június 12-én született anyám vadiúj törölközőjére 2 másik testvérével együtt. Már kicsikorától fogva lelkesen karmolászta a bőrkanapénkat. Távozott hát békében közülünk.

A gépemnek is annyi. Mármint már eddig is annyi volt - kattogott, hősugárzott de nagyon, nem volt hangja, néha fogta magát és leállt, - de eddig úgy tűnt hogy meg lehet javítani. Most viszont már le sem hajlandó indulni. Újat nem kapok de használtat lehet hogy igen.

Amúgy meg elhatároztam hogy írok egy teremtésmítoszt. Mert ha Tolkien sörözés közbe tudott akkor énis (14 éves kiscsaj vs 140? éves nyelvészprofesszor - azért az értelmes célok meglátszanak). Najó, nem tolkien miatt hanem mert eszembe jutott és van egy csomó időm.

El ne felejtsem, hogy...

  • vigyek hétfőre Zsodoo-nak egy szendvicset mert elcsakliztam az övének egy részét
  • visszavigyem a könyvtárból 13 hónapja kivett könyvet
  • apámnak is hamarosan szülinapja lesz
  • elolvassam a Bogyósgyümölcs kertész fiát ami ugyan egy ritka szar ponyva de kell mert kötelező
  • dicshimnuszt zengjek a Föcitanárról amiért jópofa lesz a tézé. A lemeztektonikával sajna még mindig nem vagyok kibékülve :\
  • feltöltsem a kajás fotókat, mert lekaptam őket ám csak lusta vagyok feltenni.

Amúgy megtetszeni fog ez az év. Főleg a tesi. Mi dolgozunk aztán játszunk <---> fiúk dolgoznak aztán még többet dolgoznak. Muwahahaha!! A szódolgozatok értelmét sajnálatos módon még mindig nem fogtam fel, csak úgy, mint a tanulásmódszertanét ami arról szól hogy elengednek minket óráról...

És mi az hogy nem frissítem a blogomat, igenis törődök vele! :z

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sulimenza.blog.hu/api/trackback/id/tr301377234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása