...ennek elviekben csütörtökön kellett volna megjelennie, csak már megint elírtam a dátumot úgyhogy nem jelent meg.

Tehát, a KEDDI kaja:

 Kéremszépen nem volt gáz ezért nem tudták porcelántányéron tálalni az ételt, úgyhogy papirtálcát kaptunk műanyag evőeszközökkel és -pohárral. Egy határozottan finom sült csirke, kemény 5 db burgonyakrokett és savanyúuborka (a másdikat Nollyeglynntől csakliztam el, mintahogyan Cellofán maradék húsát, S. uborkáját és 2 krokettjét, Sz. két krokettjét, G. egy uborkáját, M. egy krokettjét), szóval még éhes maradtam úgyhogy a gyomromban tátongó űr maradék részét kénytelen voltam teljes kiörlésű karamellel színezett kenyérrel kitölteni. Ha kb 4× ennyit adtak volna az szerintem elég lett volna. Persze megint kaptam megjegyzéseket, hogy "egy lány nem eszik ennyit!" "egy lány nem fogja meg kézzel a húst" "úristen, normális hogy ennyit eszel?" nos ezen személyeknek az anyukáját és egyéb más felmenőit szívélyesen üdvözlöm. Hadd én döntsem el hogy mennyit tudok enni és hogyan.

A bejegyzés trackback címe:

https://sulimenza.blog.hu/api/trackback/id/tr641379627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása