Hm, nyelvvizsgáselőadás volt itten ma. Ritka unalmas, de ugyanakkor ritka hasznos. Azért azon meglepődtem amikor O.néni kijelentette hogy a 0.-osok év végén már felsőfokút szoktak tenni o_O

Valamint ma új értelméről szereztem tudomást a sztoikus szónak. Eddig csak azt ismertem amikor a 'Riotban úgy kellett végigmenni a pályán hogy nem lövöldözzük az ellenfelet.

Földrajzon ki lettünk osztva de nagyon és a fél osztály bezsebelt egy csomó egyest és a csekély 56 oldalas földtörténetet le kell másolni a füzetbe és még egyszer külön is és be kell adni és holnap ofőn nagyon de nagyon le leszünk cseszve, mert eddig nem voltunk eléggé.

Amúgy a kaja:
 


 

 reggeli - szokásos müzli

Tizenegyórait sajna elfelejtettem vinni ezért éhségtől égő gyomorral futottam a duplainfó után a menzára.

És nem, NEM zabáltam csupán gyorsan étkeztem, igyekezvén minél előbb megtölteni a hasamat.


 

 

 

Fú de megörültem amikor megláttam a mai menüt. Bezony ám, eme napon gyümölcsleves volt, méghozzá finom. És kit érdekel - Nollyn kívül - hogy meleg volt-e vagy hideg? Nyamm és kész *^-^*

Aztán fél háromkor persze futás vissza repetázni, amiből kaptunk. A másodikból sajnos már nem. De ez is nagy szám.


 A második hal vol


 
 A második hal volt. Finom finom foghagymás halacka~

Csak sajnos kevés. A rizst viszont ilyen jól még nem készítették el a menzán, ha jól éreztem még egy kis vegetát is tettek bele. Uborkát csak egyet adtak de Nollyeglynn-nét azért sikerült elcsakliznom :3

 

 

Vacsi:

Chilisbab á'la tengergyümölcsei. Nyamm. Tintahalkarika, pirított polip, garnéla, kagyló, meg még a csilihez járó daráltpulyka-kukorica-kidneybab trió, kis rizst alájuk téve trónnak. HATÁROZOTTAN mennyei.

 

Nomeg egy hűvösebb őszi estén mi esik jobban egy kis kakaóskávénál tejszín- és tejhabbal, vanília és madártejfagyival valamint egy kis csokiflake-kel megszórva? Najó, talán ha eperturmix lenne, de mivel az nincs raktáron ezért ez is tökéletes.

 

Sajnos egyre inkább azt kell észrevennem hogy másoknak nem tetszik a konyhaművészetem. Most komolyan, miért kellett belekötni a mustáros-eperöntetes citromhéjas gorfiba?

Igenis finom volt! >_<#

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sulimenza.blog.hu/api/trackback/id/tr831386885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása