So Alone

2009.08.29. 16:07

13:44-15:07

Nos, kedves családom eltűzött a Dunántúlra, én meg itten vagyok a házban két napig, egyedül, kint meg tombol a vihar. Először is valami kaja után néztem (kinder maxiKING + 2 Pöttyös Túrórudi), majd jött a Guitar Hero. Jelenleg meg éppen a gép előtt ülök, ugyanis blogolok (minő meglepetés...). Van egy olyan érzésem hogy este kicsitcsöppetnagyon be leszek szarva. Hm, lehet mégse kellett volna éppen most meghallgatnom a Gloomy Sundayt (pedig olyan gyönyörű), mert tényleg szuicid hajlama lesz tőle az embernek. De háháhá, én nem fogok bedőlni neki >)

16:05 - Eldöntöttem hogy ma este a kanapén fogok aludni

17:34 - Guitar Herozás közben egy pillanatra előbújt a Nap. Egyből napfényesebben szemléltem a világot

19:03 - Sötétedik, lámpagyújtás, tévézés. Elkezdtem írni az olvasónaplóm, mert már annak is ideje, lassan el is felejtem hogy miről szólt a könyv

19:10 - SIKER!! Amint tévétől a gép elé tartó utam végén ledobtam magam a bőrszékbe, éreztem, hogy megszűnik eddigi izomtónusom utolsó morzsácskája is (höhö, mondom ezt most, mikor 14 év óta nincs). Még pont időben, mert hamarosan kezdődik a suli, és tesiből mindenképpen négyesnek kell lennem mert az poén és meg már megszoktam.

19:19 - Jó lenne tudni miért küldte el kétszer a kommentemet :| (de lehet hogy mégjobb az áldott tudatlanság állapotában maradni. még filózom hogy melyiket válasszam)

22:26 - Hogy megmondtam hogy be leszek fosva! XD Persze kívülről ez nem látszik, tök nyugodtnak tűnök, csak a pulzusom kb 140. Miért van az, hogy ebben a házban mindennek olyan hangja van mintha valaki ki akarná nyitni a bejárati ajtót? Megyek, főzök inkább egy nyugtatós teát és úgyis túlélem ezt az estét, ha kell, ébren is. Amúgy megettem két hotdogot, tocsogva a mustártól meg a ketchuptól, mert úgy a finom :3

22:51 - Most komolyan mégis milyen szülők azok akik egyedül hagyják a 14 éves lányukat egy tök üres 3szintes házban? És hol a felelősség? Az aggodalom? És mégis minek hallgattak ők rám amikor azt bizonygattam hogy elleszek itthon?! ööö... hagyjuk inkább. *facepalm*

23:30 - Átmászok a tévé elé és lassan tervezem elaludni. A tea végre úgy tűnik, teszi a hatását

A bejegyzés trackback címe:

https://sulimenza.blog.hu/api/trackback/id/tr491346564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cellofan 2009.08.29. 16:54:58

A vihar elmúlt (nálunk).

Céta 2009.08.29. 19:17:10

Nálunk is. Jó tudni hogy nálatok is. :)

Céta 2009.08.29. 19:18:13

Nálunk is. Jó tudni hogy nálatok is :)

Cellofan 2009.08.29. 20:45:02

Ezt kétszer kuldted el.

Céta 2009.08.29. 22:29:48

Tudok róla, de megpróbáltam kimoderálni és ahhoz mindenféle leveleket kellene küldözgetni én meg úgy voltam/vagyok vele hogy hagyom a fenébe.

Cellofan 2009.08.31. 09:26:13

Áh, látod ezért használj Fblogot! ott lehet moderálni, könnyen.

Céta 2009.08.31. 11:55:45

Sulikezdéstől, amikor ismét lesznek kaják, minden valószínűség szerint azt fogok.
süti beállítások módosítása