A Bloody Paradise

2009.09.01. 15:37

First day of School...

Igazgatóúr érdekes Harry Potteres beszéddel nyitotta meg a tanévet, melyben megtudtam hogy bennem (és mindannyiunkban) ott lakozik Malfoy. Vannak dolgok amiket jobb ha nem tudok meg.

Az órarend ritka szar, van hogy egy nap csak 3 tantárgyam lesz de van hogy 7... természetesen duplaórákkal fűszerezve, hogy jó kis pikáns legyen az egész.

Franc tudta hogy kell a töri füzet?! Najó helyesbítek még Franc sem tudta... de akkor is. Én annyiban voltam hogy kel a köztársaság válsága, azt szépen ki is másoltam egy "clean sheet of paper"-re és annyi. Ráadásul pont beletrafáltak az elégetésébe. Jah, mint már említettem épült egy kandallónk és kell ám a tüzelő ^^ De annyira büszke vagyok rá hogy tudtam az E csoportot. És ráadásul még Nolly segítsége sem kellett hozzá. *so f_cking proud*

BTW I'm lookin forward...

ha az első hetet túlélem akkor a többit már csak kibírom.

A bejegyzés trackback címe:

https://sulimenza.blog.hu/api/trackback/id/tr651353538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása