Francba

2009.08.30. 23:52

 Sajna akármennyire is igyekeztem tegnap nem sikerült annyira bepánikoltatnom magamat hogy könnyen el tudjak aludni (adrenalinos helyzetekben ált. könnyen bealszok). No nembaj, 2:44-kor elaludtam, 6:01-kor felébredtem. Aztán meg be****sztam a kezem az éppen megépült kandalló határozottan éles sarkába és most nem tudok Guitar Herozni hardon meg experten :(. Aztán meg hazajöttek anyámék és nem hoztak kaját úgyhogy éheztem egy csöppet aztán vettem egy nagy levegőt és megettem az egy hete hűtőben álló ananászízű bolognait. Várom már a sulit, végre lesz egy kis időm.

A bejegyzés trackback címe:

https://sulimenza.blog.hu/api/trackback/id/tr271350389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása