Scars on the Wrist

2009.09.03. 16:29

Zenének ezt, annak a tiszteletére hogy eme dalnak megtanultam (végre) a szövegét és el tudom játszani Guitar Hero experten 96%-ra.

Kedves Blogom, ma kibaszott szar napom volt. Már három napja valamiért mindig felébredek hajnali négy ill. fél öt között,  ennek következtében FÁRADT VAGYOK. ÉS NYÜGIS.

Kezdjük a hatodik szünettel mert akkor kezdtek igazán elszabadulni a dolgok. Ugyanis Nolly elment ebédelni és nem edte meg az összes kajáját én meg lelkesen vállalkoztam rá hogy megeszem a maradékot. Vissza is vittem a tálcáját mint egy 'köszönöm' gyanánt. Kémia az jó volt, szeretem a tanárt is a kémiát is (úgy ahogy). Óra után lementem (14:32) én is ebédelni mert már kurvára éhes voltam, lévén addig csak egy 7days croissant volt bennem. Meg Nolly ebédje. Ám kedves hajháló nélküli hajhullatós konyhásnénik nem akartak nekem kaját adni lévén hogy mivel már visszavittem a tálcám biztos kajáltam. Hát ja. Nagyon. 14:36-kor kaptam kaját, egyperccel becsengetés után, ami szarügy volt lévén hogy még törifakt is volt. Kemény ketten mentünk el rá. Ott aztán mindenféle - remélhetőleg idegesítő - megjegyzéseket tettem, hátha nekik is szar napjuk lesz mert ha nekem az akkor legyen már másnak is.

Az óra túl lett tartva = lekéstem a buszt = Marcsiék nem tudnak majd bemenni márpedig Marcsinak sietnie kell mert még Szülőiértekezletre is kéne mennie. Nagyon fasza. Négyre hazaértem. Természetesen - mint mindig - most is én vigyázok a kistesóimra akik naná hogy ezt a napot választották rá hogy a lehető legirritálóbbak legyenek. Az asztalon még ott a reggeli ÉS a tegnapi vacsora maradványa, a macska és a t.malac éhes.

Az este se hiszem hogy olyan könnyen menne lévén hogy anyám már hetek óta ideg mert nem talál magának normális CFO munkát, és szept. végén lejár a munkaszerződése (aka visszatér a gyesről akinek a helyére belépett), apám meg éppen Brüsszelben van üzleti úton.

Vannak pillanatok amikor nem éri meg élni. De többségében igen.

A bejegyzés trackback címe:

https://sulimenza.blog.hu/api/trackback/id/tr731358007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása