Elmaradt képek

2009.09.07. 16:28

Történelmet és földrajzot kéne tanulnom, amit természetesen nem fogok, úgyhogy nekiálltam inkább megkeresni a telókábelt hogy feltöltsem a képeket. voilá!

Egyedüllétem megörökített pillanatai:

Reggeli - egy BigMac menü plusz és pár McNuggets.

Meg még egy sajtburger édes-savanyú szósszal. Hmm~

Az ebédem magáért beszél.

 

A macsek elaludt a combomon miközben Guitar Heroztam.

 

A vacsi: egy csomag (nyers) bacon.

"Yay! Egyél meg~~!" by felnyársalt garnélák. Hallgattam rájuk.

 

Ezt ettem szénáson: sörtésztás husi + házi sültkrumpli. Hihetetlenül finom.

A bejegyzés trackback címe:

https://sulimenza.blog.hu/api/trackback/id/tr951369177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása