Zene legyen ez [Skillet - The Last Night] mert ez jó kedvet csinált nekem 

A cím és a képek magukért beszélnek. A fagyis radírra olyan büszke vagyok hogy kaptam ^^. Lett jegyzetfüzetem is, 2009-2012-es naptárral, tárgyalás, partner, helyszín, időpont meg minden hülye rublikákkal. Ennek is örülök. 

Ja meg ettem fagyit is. Sok-sok-sok-sok-sok fagyit. Epreset. Nyamm~~ 

Ezt elfelejtettem lefényképezni.

A becses könyv pedig amire elszállt a zsebpénzem: Középiskolás olvasmányok összefoglalása és elemzése (megnéztem benne van pár majdani kötelező, ezzel lehet majd cheatelni bár nem szoktam).

Anyám holnap felhívja a Lottét spanyolra beíratni. Sínen van az életem.

A bejegyzés trackback címe:

https://sulimenza.blog.hu/api/trackback/id/tr761353503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása